Как се правят кардио тренировки в домашни условия

Открийте как да тренирате ефективно в собствения си дом
Открийте как да тренирате ефективно в собствения си дом

Кардио тренировките са, най-общо казано, сърдечно-съдови или аеробни упражнения. Целта им е да ускорят пулса ви. По този начин натоварват сърдечно-съдовата система и повишават капацитета на белите дробове. Съществуват здравословни граници за увеличаване на сърдечния пулс. Най-лесният начин да сметнете колко бързо трябва да бие сърцето ви е, като от числото 220 извадите годините си. Ако сте начинаещ трябва да достигате пулс до 50-60% от тази цифра.

Какъв ефект да очаквате от кардио тренировките

Те подобряват работата на сърцето и белите дробове, повишават издръжливостта и тонуса, намаляват стреса и подобряват координацията на тялото. Горите калории и отслабвате. Спасявате се от високия холестерол и кръвно. И всичко това с няколко прости упражнения.

Защо у дома?

Ако не сте в перфектна форма може да се притеснявате от погледите на другите хора във фитнес залата.

Не губите никакво време в ходене до фитнеса и обратно.

Вземате душ в собствената си баня.

По-евтино е.

Как да тренирате у дома

Можете да го направите по няколко начина.

Най-лесно е просто да потърсите в Интернет. В мрежата има безброй сайтове за тренировки у дома, включително и кардио, на различни нива – за начинаещи, за напреднали и т.н.

Купувате си уред за домашни кардио тренировки. Не е задължително да е нещо скъпо. Например:

Въженцето е най-простият фитнес уред, но с негова помощ ще изгорите доста калории.

Ако скачането ви е трудно, вземете си степер. Той имитира изкачването на стълби и също ще ви помогне да се задъхате добре и да стопите излишните сантиметри.

Велоергометърът е подходящ за хора с повече излишни килограми или за такива с контузии. 

Крос тренажорът е комплексен уред, който натоварва цялото тяло и също доста добре ще ви изпоти. 

Можете да започнете още сега. Вече знаете как и нямате оправдание да отлагате.

© 2015, informiran.bg