3 съвета за по-голяма работна ефективност

Открийте как да спечелите повече време, за да върви работата ви по вода
Открийте как да спечелите повече време, за да върви работата ви по вода

Ефективността, всъщност е таланта ви да свършите повече работа за по-кратко време без да се разболеете или да откачите. Разковничето е в планирането и перфектната организация. Така ще имате повече време за себе си и нещата (или съществата), които обичате.

Човекът-оркестър

Спрете да мислите, че вие сте единственият, който най-добре ще свърши всичко. Поставете си една или две задачи и се концентрирайте върху тях. Не можете да се справите с повече, повярвайте, особено, ако искате те да бъдат свършени качествено. Разпиляването върху много задължения води до прибързване и допускате на грешки. А после ще трябва да губите време, за да ги поправяте. 

Научете се да делегирате задължения. Голяма част от ефективността ви ще се загуби, ако поемате повече работа, отколкото можете да свършите. Бъдете лидер и изберете най-подходящите задачи за всеки от колектива.

Комуникацията е много важна

Отделете време в началото на процеса, за да обясните какви са целите ви и как ще бъдат постигнати. Бъдете конкретни, използвайте точния език, независимо дали става въпрос за имейли, телефонни разговори или сутрешна оперативка, за да получите желания ефект. С добра комуникация ще можете да се движите уверено и ефективно към постигането на всички цели за рекордно кратко време.

Добрата организация е всичко

Ще сте свършили по-голямата част от работата, ако отделяте време, за да премахнете хаоса.

Подредете документите, календара, бюрото, оръдията на труда, дори дрехите си от вечерта, за да можете да намирате лесно това, което търсите. Така няма да губите време в излишно суетене и ефективността ви ще се повиши.

Може да ви отнеме няколко допълнителни минути, но в последствие ще си спестите един тон време и нерви, а работата ще върви като по вода.

Успяхме ли да ви убедим в нуждата от ред, дисциплина и добра организация?

© 2015, informiran.bg